Termíny

1.7.2017 - 31.8.2017 - Hlavní prázdniny

-

-

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Nabídky praxe

Investiční referent/ka

Vloženo 18.1.2016

Národní muzeum – odbor náměstka pro centrální sbírkotvornou a výstavní činnost vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice investiční referent/ka pro zadávání veřejných zakázek v oblasti expozičně-výstavní činnosti do oddělení hlavního manažera expozic.

Místo výkonu práce:
Národní muzeum – Nová budova, Vinohradská 1, Praha 1

Nástup:
1. března 2016

Požadavky pro výkon práce:

  • SŠ/VŠ právního nebo ekonomického směru, nebo v oblasti řízení státní správy
  • praxe nejméně 5 let v oblasti samostatného zadávání veřejných zakázek
  • znalost zákona č. 137/2006 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a dalších legislativních předpisů v této oblasti
  • znalost legislativy v oblasti ochrany kulturního dědictví
  • orientace v provozu organizací ve sféře státní a veřejné správy
  • schopnost analytického a systematického myšlení
  • kultura vystupování a schopnost jednání s lidmi
  • organizační a administrativní schopnosti
  • asertivita, operativnost a flexibilita
  • dobrá znalost práce na PC
  • znalost AJ slovem i písmem výhodou
  • bezúhonnost

Upřesňující informace:
Pracovní náplň:

  • koordinace a usměrňování přípravy a realizace investičních i neinvestičních veřejných zakázek v oblasti přípravy nových stálých expozic a výstavní činnosti Národního muzea;
  • samostatné zpracování zadávací dokumentace nadlimitních, podlimitních veřejných zakázek i zakázek malého rozsahu, koordinace průběhu zadávacích řízení;
  • zajišťování komunikace oddělení hlavního manažera expozic v rámci odboru náměstka pro centrální sbírkotvornou a výstavní činnost oddělení i s ostatními složkami NM při zadávání veřejných zakázek;
  • sestavování a kontrola harmonogramu zadávání veřejných zakázek v návaznosti na harmonogram realizaci výstav a expozic
  • administrativa oddělení.

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou po prvním roce
  • zázemí významné kulturní instituce se sídlem v centru Prahy
  • podíl na realizaci nových stálých expozic v oblasti zajišťování služeb odborným složkám NM

Odměňování:
V platové třídě 12 podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.

Místo bude obsazeno výběrem z uchazečů.
Při případném osobním jednání požadujeme doložení profesního životopisu (osobní odd.,
tel: 224 497 204, úřední hodiny 8-11 denně).

Ústní pohovory se uskuteční v průběhu února 2016.

Termín pro podání přihlášky:
31. ledna 2016

Způsob zpracování přihlášky:
Motivační dopis
Profesní životopis
Přihlášky zasílejte na níže uvedenou kontaktní poštovní či e-mailovou adresu. Neúplné přihlášky budou vyřazeny.

Kontakt:
Kontaktní osoba: Mgr. Dagmar Fialová, hlavní manažerka expozic Národního muzea
Pošt. adresa: Národní muzeum, Václavské nám. 68, 115 73 Praha 1 – Nové Město
E-mail: dagmar_fialova@nm.cz, tel. 224 497 330

Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit.

Projektový manažer

Vloženo 9.1.2015

Dynamo / Brandin & design.

Hledáme projektového manažera pro oblast Corporate Identity Design na hlavní pracovní poměr.

  • zájem o problematiku Corporate Identity Design
  • vedení zakázek, jednání s klienty
  • komunikační schopnosti
  • anglicky slovem i písmem

Své CV zasílejte na: michal@dynamodesign.cz

Stážista – marketing a PR

Vloženo 5.3.2015

Institut Bohuslava Martinů v Praze hledá stážisty, kteří se zajímají o PR a komunikaci v hudbě a rádi by získali zkušenost z praxe.

Požadavky:

  • výbornou češtinu a angličtinu (další jazyky výhodou)
  • znalost MS Office, GoogleDocs, Adobe Photoshop
  • základní znalost správy sociálních médií
  • základní orientaci v médiích zaměřených na klasickou hudbu

Náplň stáže:

  • plánování a realizaci kampaní
  • správa webových stránek
  • community management
  • administrativa
  • fundraising

Nabízíme:

  • flexibilní pracovní dobu
  • získání zajímavých kontaktů
  • stáž v respektované organizaci
  • možnost podílet se na projektu, který je v ČR ojedinělý

CV a krátké motivační dopisy posílejte na níže uvedenou adresu. Jedná se o neplacenou stáž.
Kontaktní osoba: Alexandra Střelcová, alexandra@martinu.cz, +420 776 59 75 76.

Člověk v tísni hledá kolegu/kolegyni na pozici Finance Manager

Vloženo 3.3.2015

Nástup: březen/duben 2015
Místo: Praha 2
Trvání: HPP, doba neurčitá

Společnost Člověk v tísni je jednou z největších neziskových organizací působící v oblasti humanitární a rozvojové pomoci, podpory lidských práv či sociálního začleňování. Do našeho pražského finančního týmu sekce Humanitární a rozvojové pomoci hledáme kolegu na pozici Finance Manager, s odpovědností za metodické vedení, controlling a finanční řízení vybrané zahraniční mise.

Požadavky:

  • VŠ vzdělání, ideálně v ekonomickém oboru
  • výhodou zkušenost s rozpočty a projektovým účetnictvím
  • pokročilá znalost Excelu
  • výborná znalost anglického jazyka nutností, další cizí jazyky výhodou
  • znalost principů podvojného účetnictví
  • dobré komunikační schopnosti
  • samostatnost, proaktivita, analytické myšlení

Náplň stáže:

  • metodická podpora mise a controlling
  • spolupráce na misijních a projektových auditech
  • práce na projektových uzávěrkách mise
  • spoluzodpovědnost za transparentnost ekonomiky mise a její soulad s interními a donorskými pravidly
  • rozpočtování a řízení cash flow
  • vyjednávání s donory
  • příprava finančních reportů

Nabízíme:

  • zázemí velké, stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností
  • získání zkušeností s projekty a orientace v humanitárních a rozvojových aktivitách
  • smysluplnou práci v mladém týmu
  • krátkodobé výjezdy na mise Člověka v tísni, perspektiva ročního a delšího výjezdu
  • nástupní plat 28.000 Kč hrubého

V případě zájmu o tuto pozici zašlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis do 15. března 2015 na adresu HR@clovekvtisni.cz.

Ekonom/ekonomka filmového festivalu Jeden svět

Vloženo 19.2.2015

Člověk v tísni, o.p.s., vypisuje výběrové řízení na pozici ekonoma/ekonomky festivalu Jeden svět.

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • minimálně jednoletá praxe v oboru
  • základní orientace v podvojném účetnictví
  • základní znalost specifik projektového účetnictví a vícezdrojových projektů vč. zdrojů EU
  • znalost anglického jazyka
  • dobrá znalost práce na PC
  • zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
  • schopnost učit se a dotáhnout věci do konce
  • zájem o tematiku lidských práv vítán

Pracovní náplň:

  • příprava rozpočtů projektů a kontrola jejich čerpání
  • sledování ekonomiky projektů
  • zpracování finančních zpráv
  • komunikace s donory
  • komunikace s auditory
  • administrativa spojená s projekty
  • kontrola účetních dokladů

Nabízíme:

  • práci na plný úvazek
  • práci v dynamickém kolektivu
  • zázemí a know-how největší české neziskové organizace
  • prostor pro seberealizaci a osobní rozvoj

Místem výkonu práce je Praha, nástup dle domluvy v květnu či červnu 2015.

Vážné zájemce prosíme, aby zaslali svůj životopis a motivační dopis na email martina.novotna@jedensvet.cz nejpozději do 15. 3. 2015. Vybrané uchazeče pozveme k osobnímu pohovoru.

Symfonický orchestr hl. m. Prahy FOK vypisuje výběrové řízení na pozici PRODUKČNÍ/HO ORCHESTRU

Vloženo 18.11.2014

Požadavky:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání;
  • aktivní znalost AJ, event. dalšího světového jazyka;
  • praxe v oblasti hudební produkce.

Pracovní náplň:

  •  realizace abonentních koncertů;
  • péče o hostující umělce u FOK;
  • součinnost při přípravě zahraničních zájezdů a mimořádných koncertů FOK;
  • pomoc v archivu FOK.

Stručný životopis zašlete nejpozději do 5.12. 2014 na email: p.klenorova@fok.cz, nebo na adresu
Symfonický orchestr hl.města Prahy FOK
nám. Republiky 5
110 00 Praha 1

Vybraní zájemci budou pozváni k ústnímu pohovoru. Nástup možný k 1.1.2015.

Nabídka stáže v Centru současného umění DOX

Vloženo 05.08.2014

Centrum současného umění DOX nabízí bezplatnou stáž na období září 2014 – únor 2015. Stáž je vhodná pro studenty arts managementu, dějin umění, teorie umění a nových médií, kulturologie a jiných humanitních oborů zaměřených na současné umění.

Požadavky:

  • student/ka VŠ
  • organizační a komunikační dovednosti
  • znalost anglického jazyka
  • znalost dalšího jazyka výhodou

Náplň stáže:

  • vývoj databáze kontaktů
  • spolupráce na přípravě výstav
  • spolupráce na přípravě doprovodných programů a speciálních projektů
  • spolupráce na tvorbě katalogu (literární rešerše, dohledávání pramenů, kompletace údajů o umělcích, bibliografie)
  • administrativní práce

Nabízíme:

  • možnost získat přehled o fungování největší soukromé galerie současného umění v České republice
  • být součástí týmu, který realizuje lokální a mezinárodní projekty – seznámit se s fungováním projektů a jejich cyklu v praxi
  • možnost navštěvovat programy a jiné akce realizovaných centrem DOX pro širokou veřejnost v době trvání stáže zdarma.
  • možnost seznámit se a spolupracovat se zajímavými lidmi

Pracovní doba obnáší obvykle 16 – 18 hodin týdně. Vaše životopisy zasílejte e-mailem na adresu marek@dox.cz.